algoritm-maghalat_13928.jpg

اين كميته در راستاي اجراي ابلاغ مصوبه 11256-401/758 مورخ 18/1/87 هيئت مديره محترم شركت و  با هدف رشد و ارتقاي سطح علمي كاركنان شركت و پژوهش در زمينه مسائل مرتبط با فرآيندها و فعاليت‌هاي شركت ملي پالايش و پخش شكل گرفته است و مختص كاركنان رسمي و پيماني شركت ملي پالايش و پخش مي باشد.

هدف:

هدف از تبيين اين دستورالعمل چگونگي شركت پژوهشگران، كارشناسان و مديران شركت هاي تابعه صنعت نفت در همايش‌هاي بين المللي معتبر و نيز تشويق ارائه كنندگان مقاله در اين همايش‌ها و نيز همايش‌هاي معتبر داخلي است.

1.  متقاضيان شركت هاي تابعه پس از پركردن فرم مربوطه (فرم 1، 2 يا 3 مصوبه) درخواست خود را از طريق مديرعامل/ رئيس پژوهش و فناوري شركت  به مدير پژوهش و فناوري و متقاضيان واحدهاي ستادي نيز پس از تكميل فرم مربوطه درخواست خود را از طريق رئيس/مدير مربوطه به مدير پژوهش و فناوري شركت پالايش و پخش ارسال مي نمايند.

2. در بررسي اوليه شروط ذيل توسط دبير كميته بررسي مي گردد كه در صورت دارا بودن در كميته مورد بررسي قرار مي‌گيرد. اهم شروط اوليه به شرح ذيل مي‌باشند:

a. موضوع تكراري نباشد.

b. كارمند رسمي، پيماني شركت ملي پالايش و پخش باشد.

c. نام شركت ملي پالايش و پخش در زمان معرفي فرد آورده شده باشد.

d. از زمان چاپ يا ارائه مقاله بيش از 1 سال نگذشته باشد.

e. در مورد شركت در كنفرانس هاي بين المللي خارج از كشور، متقاضي مي بايست پيش از عزيمت به سفر مديريت را در جريان قرار دهد كه  در صورت موافقت هزينه هاي مربوطه پرداخت خواهد شد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر به ماده 6 دستورالعمل، شاخص هاي ارزيابي مراجعه شود.

3.     اعضاي كميته ارزيابي مقالات:

a.  مدير پژوهش و فناوري

b. رئيس پژوهش و توسعه

c. دبيركميته (كارشناس پژوهش و فناوري)

d.حداقل 2 نفر از كارشناسان مديريت پژوهش و فناوري

4. درصورت دارا بودن شروط بالا مقاله از لحاظ علمي بودن و معتبر بودن مجله و مرتبط بودن با فعاليت هاي شركت مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

5. جهت رفع هر گونه مشكل با خانم سليم آبادي به شماره 61639356 دبير كميته ارزيابي مقالات تماس حاصل فرماييد.

 

 دستورالعمل

 


گروه دورانV6.1.12.0